Filosofi

Idag har jag inte varit så överdeppig faktiskt.. bara deppig. Vilket är framgång, för mig. Hade psykologi och filosofi för första gången. Psykologin var bara jobbig, för att jag var trött, och jag kände mig bara träffad hel tiden då vi snackade om alla.. ja..
Filosofin var helt stört skoj! eller rättare sagt intressant. Tror aldrig jag haft så pass intressant lektion någonsin. Stannade kvar en kvart till t.o.m. för att snacka mer med läraren om ämnet han tog upp extra mycket. Han pratade om hur människor kan vara "Svart-vita" i sitt tänkande, eller mångsidig och öppen. Det var extremt passande, eftersom jag väääldigt ofta går runt och tänker på det där. Så jag hade hur mycket som helst att säga angående det (vilket jag aldrig kommer orka skriva på min blogg). Stannade t.o.m. kvar 20 minuter efter lektionen för att prata med med honom.
Ser verkligen fram emot nästa filosofilektion.
(hade tänkt att vara positiv idag och utesluta alla mina negativa tankar från bloggen) Bra va?

Kommentarer
Postat av: Nina

filosofi är bra : )

2007-08-31 @ 23:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0