Hejsan gott folk

Jag heter Eric, även känd som Katten Jonsson på hemsidor.
Så.. Varför skaffade jag blogg? Erhm.. jag ville känna mer frihet i mitt skrivande. Det är viktigt för mig att spara mina dagar: Vill inte kasta bort dem bara sådär. Därför har jag bilddagboken, vilket jag för övrigt älskar. Men bilddagboken känns som en ganska ytlig dagbok.. jag vill också ha en lite mer "personlig dagbok". Så därför skaffade jag den här.

Alltså:
Bilddagboken - Ytlig dagbok
Blogg - Mer personlig dagbok

Få se om jag trivs här. Det roliga, eller udda med det här, är att absolut INGEN rekommenderade den här sidan till mig :P Jag såg bara den för ett tag sedan.. funderade över om jag skulle skaffa medlemskap, sedan hitatde jag en god andledning till att skaffa det. Vi får se när jag har tid, lust och ork att fixa designen på den här sidan. Har ändå ingen kompis som har en blogg. I alla fall vad jag vet.

Kommentarer
Postat av: NicotineAlcohol

wow jag kommenterar din blogg först ^^

2007-08-22 @ 04:03:20
Postat av: Anonym

Du har failat miserabelt i val av bloggsidor. du skulle skaffat blogg på wordpress.com, SÅ mycket bättre. Du kan fixa egen design, och i princip bestämma vad som ska vara med i interfacen. Dessutom finns det RSS-feeds! Fast det kanske det finns här också ^o) Well, klicken on ze url, så får du ju se hur mkt roligare min blogg ser ut :P

2007-08-22 @ 10:01:58
URL: http://yoru.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0