How To Disappear Completely

Idag har det varit ännu en innehållslös dag av sommarlovet. Alla har ju redan börjat skolan ser det ut som.
Trodde jag skulle träffa min ödla (Sara) idag, men fick inte kontakt med henne :( Hade inget varmvatten, så jag kunde inte heller duscha >_>
Varför How To Disappear Completely? Ja, jag tycker det är ett klockrent namn till en låt, och jag älskar låten framför allt. Kan koppla texten till mig själv också. Känns ofta som att jag försöker fly från mina problem. Men sådana lösningar brukar oftast få bakslag. Väldigt kraftiga sådana. Jag har tagit emot de slagen allt för många gånger.
Varför inte Katten Jonsson som alla andra hemsidor? För att jag känner att det här är min dagbok, inte ännu ett annat community.
Kanske drar på Indiekrog med Elise ikväll och super bort tiden. Får se om jag kan låna lite pengar.

Nehe, ok.. sket tydligen i Indiekrogen. Blir fest in the pitch dark *kräks* Ge mig en bra fest ffs!
Vill bara få bort den här känslan av tomhet, nu.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

heej..måste bara fråga..vet du några bra indiekrogar i sthlm? jag har letat efter en aslänge men att hitta i sthlms nattliv är ju fanimej inte lätt ^^ take care

2007-08-22 @ 21:26:59
URL: http://aoui.blogg.se
Postat av: Hedvig

haha jag vet det är lite stört :P ooh det låter ju inte helt fel o ha det så!
aah tack det vore snällt :)

2007-08-23 @ 13:46:12
URL: http://aoui.blogg.se
Postat av: britta

du är verkligen inte den enda som försöker fly problem.

2007-08-23 @ 14:31:53
URL: http://brittaspjut.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0