Tillbaka till skolan

Ja.. så var sommarlovet slut. Vet inte.. känns som jag kastade bort sommarlovet lite genom att jobba två månader. Hade förväntat mig att sova igen den sömn jag missat under skoltiden, åtminstånde.. Annars var Roskilde höjdpunkten, no doubt. Hade så jäkla roligt där. Ser fram emot nästa år.  Annars har jag mest varit deprimerad eller allmänt nere.. men jag kan ta det nån annan dag. Ni som läser min blogg (om det finns någon) är säkert jätte peppade på att läsa hur dåligt jag kan må, oh ja.
Om man ska se fram emot något så är det väl att de ämnena jag har är ganska acceptabla. Vårat schema är också ganska bra. Skoj att träffa kompisar också, men det är ju inte som så att man inte träffade dem på sommarlovet förvisso.. iaf de som man ville träffa.. de andra är mest jobbiga, I guess.. Det jag inte ser fram emot är ju läxorna, proven, den där extrema pressen, ångesten, gå i korridoren och känna att alla hatar mig pga hur jag klär mig, se alla bratz, fjortisar och brunkers varje dag, osv osv..
Vart är mina sömntabletter förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0