Jag

Jag är den där jäveln
den där jäveln som gillar att tracka ner på dumma människor
den där jäveln som står för att alla är egoister
den där jäveln som tror på determinism
den där jäveln som äter djur
den där jäveln som man inte vet om han ska vara glad eller deprimerad
den där jäveln som letar efter kärlek men aldrig lyckas hålla kvar den
den där jäveln som hatar sig själv
den där jäveln som tycker synd om sig själv
den där jäveln som aldrig är nöjd
den där otacksamma jäveln.
den där jäveln som klär som ett fån
den där jäveln som kastade en colaburk i bakhuvudet på dig igår
den där jäveln som som sa till dig idag att du är en idiot
den där jäveln som undviker människor
den där jäveln som är förvirrad i sina egna tankar
den där tragiska jäveln
jag.

Kommentarer
Postat av: Mauwlin

det där var djupt... :/
men jag gillar dig iaf, även om du bara ser dina fel. du förstår nog inte hur bra du är

2007-10-24 @ 22:25:01
URL: http://sundancekid.bloggagratis.se/
Postat av: NicotineAlcohol

jag älskar dig ändå vad du än tycker om dig själv tycker jag du är bäst, glöm inte att du kan ringa till mig 24/7

2007-10-25 @ 20:25:44
Postat av: K.

Vi är alla där någongång..

2007-10-25 @ 21:35:04
Postat av: Eric

#Malin
Det var ganska impultivt.. men tack.

#Johannes
Tack, uppskattas

#K.
Tell me something I don't know.

2007-10-26 @ 13:27:27
URL: http://eatenbytheworms.bilddagboken.se/
Postat av: Anonym

Eric, du är så otroligt underbar. Jag vill umgås mer med dig. Vi har egentligen aldrig umgåtts..

Vi känner knappt varandra egentligen, och du skulle nog aldrig tro att det var jag som skrivit detta ifall vi sågs. Jag hoppas att vi ses någondag, så kan du se mig i ögonen och vara säker på att det var jag som skrev det, att jag känner såhär och tycker om dig.

2008-09-07 @ 00:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0