Don't tell your lover that your heart might break

Idag var det en nervös dag. Hade glömt mina nycklar i Michis väska, så jag skulle träffa henne i Täby Centrum.
Varför jag var nervös? Jo.. nu var det nästan lite avgörande. "Hur kommer det gå efter det som hände senast? Kommer hon agera konstigt? Kommer hon hålla min hand eller kommer hon stöta bort mig?"
Hon var i Åhlens.. snabb blick mot mig som kom gåendes, sedan tillbaka på vinterhandskarna. Vi hälsade på varandra.. lite osäkert tog vi och öppnade armarna för en kram. "Åh nej! Dödens! Hon vill bara vara kompis! crap! fuck!" Men direkt efter det, en kyss.. fan vilken lättnad. Och efter det flöt det på.. och nu känner jag inte alls samma pessimism som jag gjorde igår. Känner mig inte säker, kommer aldrig göra det antar jag.. men jag känner mig åtminstånde lite säkrare ^^   Hon gör mig så jäkla lycklig <3
Var hos psykologen idag.. igen. Det gick bra. Kändes bra att få prata av sig med någon som förstod.

Så idag var det en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Johannes

huzza

2007-09-18 @ 15:25:04
Postat av: magdalena

Bra att det blev bättre med känslorna. :)
Jag borde kanske komma igång med att gå till kuratorn.. Men jag känner mig bara så löjlig...
Kramar

2007-09-19 @ 16:31:14
URL: http://angelicamagdalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0