13 Juli

Måste säga att den här dagen inte gått åt till ett skit.. vaknade klockan 16:00, kollade på anime, åt, duschade, gick ut med hunden, smsade en hel del.. och det var allt. Jag behöver verkligen mitt Internet.. jag behöver det NU!


Varför jag vaknade klockan 16 idag är för att jag somnade klockan 06:30. Var hemma hos SnyggDavid med Sean, Felix och Patrik. Patrik är en av de skönare människorna jag har träffat; han är helt cp i huvudet. Men inte på det där tillgjorda sättet (som för övrigt är jävligt irriterande), utan det verkligen vara som att han var född med den där extrema weirdness som han har. Han är iaf en av Davids bästa kompisar och jag träffade honom då och då förut hos David då vi hade tv-spelskvällar tillsammans. Efter det, då jag var på G med en viss Michi (inte Michi mitt ex, nej.. en annan Michi) så träffade jag honom på några fester. Det var helt otippat, men jäkligt skoj. I VILKET FALL SOM HELST, han var med igår. Vi kollade på någon asbra film + svullade järnet. Felix skulle hem sedan, så vi följde honom till tåget. Och på hemvägen, då hände det något riktigt ballt: JAG HITTADE EN 1000-LAPP! Helt random! Jag trodde först att det var ett trick.. men det visade sig sedan att den var äkta. Så vi stack till statoil, köpte mer cola och så köpte jag var sitt paket till mina kompisar (jag är fett snäll, jag vet). Resten av tiden gick åt till att sitta på balkongen och röka, samt prata om massor av festival, interna skämt, hur man trippar på sömntabletter och anti-depressiva, röka gräs och så flummade vi på internetZ. Och ja, körde röka på Roskilde, vilket var väldigt nice faktiskt; det kändes som en hälsosam fylla (förutom att man blev lite ostabil). Kan verkligen inte påstå att det hade något med grupptryck att göra, eftersom att ingen av mina kompisar provade på.. men jag antar att jag bara var inställd på att göra det, och jag kan inte säga att jag ångrar det.. jag är snarare ganska taggad på att få göra om det, haha xD Dock vet jag inte om jag skulle kunna ta någon tung drog.. vill inte hallucinera och skit.

Jag kunde inte låta bli att fråga David varför han gjorde slut med Sofie. Visst, det kändes ganska uppenbart, eftersom att hon moppade golvet med den stackars killen, men jag ville höra det från honom. Men han gav ungefär samma svar och att han mådde dåligt av förhållandet. Han var fan tillsammans med den där häxan i två år (om inte mer). Hon hade krävt öppet förhållande och allt (fastän hon hade Täbys most wanted guy?) så hade hon typ legat med minst 10 killar och hånglat med oändligt många.. inte konstigt att han blev helt förkrossad. Han sa att han äntligen har hittat tillbaka till sig själv nu, och det kunde jag också känna den kvällen då jag träffade honom.. det var länge sedan jag hade träffat den David: den sanna David.


Men sammanfattningsvis: hade en väldigt trevlig sommarkväll med tre vettiga killar.


Förresten, har jag sagt att jag det enda jag lyssnat på denna vecka är Bob Hund? Ja.. så är det iaf.





Kommentarer
Postat av: Sandra

veilken go bild! :)

2008-07-14 @ 23:39:43
URL: http://sandrastenhag.blogg.se/
Postat av: Mona

awww, haha du är så oskyldig ibland. kom hit ska du få riktigt bra grönt att röka.

2008-07-24 @ 23:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0