Ännu en sammanfattning av mitt liv, 100 år tillbaka och 100 år framåt.

en cigg i munnen
och tänker på det jag gjort och inte gjort och allt som gick ner i grunden.
Människor kan blänka
men inte kan de tänka, skänka eller sammanlänka.
Jag valde fel i gymnasiet
men jag kan ändå få ett jobb med hjälp av kommunistpartiet.
Mamma sa att jag måste göra något av mitt liv
men det blev aldrig av för att jag aldrig kan vara positiv.
Pappa sa att jag var en kärring
men jag tänker aldrig mer kolla på sporten, gymma eller läsa en porrtidning.
Men denna kärring fick en flickvän
men det visade sig att hon bara skulle lämna mig i skiten.
Att inte lära sig av sina misstag kan inte vara speciellt hälsosamt
och det visade sig att hela min värld skulle kretsa kring att aldrig ha det ensamt.
Mamma och pappa har aldrig riktigt älskat mig inifrån
snart så flyttar jag väl hemifrån.
Framtiden står utanför min dörr
och jag hoppas inget blir precis som förr..

Kommentarer
Postat av: Julia

Inte så uppmuntrande, supa?

2008-07-23 @ 20:22:16
Postat av: en som läser din blogg

man lär sig av sina misstag. alltså måste man göra fel några gånger innan man lär sig, eftersom att det är SINA misstag, inte ETT misstag.



flytta utomlands o skaffa nått kul jobb :) se världen ^^



2008-07-23 @ 20:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0