Dead Air Space

Thom och Jonny Greenwood tar och kör en cover på Portishead's The Rip med en skitig kamera.. ändå så magiskt.
Jag drömde om Jonny Greenwood igårkväll förresten. Radiohead spelade i ett vardagsrum och jag plus en massa andra människor kollade på. Jonny kom sedan fram till mig och sa en massa komplimanger, därefter fick jag sitta närmast av alla i publiken. Drömmen kändes otroligt verklig, och jag kan fortfarande känna känslan från den lyckan jag kände i drömmen.

btw.. jag fattar inte riktigt dealen med att vara dryg på någons blogg.. plus att göra sig anonym som t.ex. "Adolf Hitler". En blogg är allt för personlig för att man ska kunna vara dryg på den.. det är inte direkt bilddagboken. Det känns bara omänsligt; total förlust på empati.
Pga dessa omänskliga varelser så har jag bestämmt mig att jag måste godkänna kommentarerna innan de publiceras på bloggen. Tack för mig och njut av filmklippet.





Om inte den vill spela upp; klicka HÄR

Kommentarer
Postat av: en som läser din blogg

hmm ja väldit tråkigt att folk ska skriva taskiga saker, jag menar vad är det för vits med det?..jag tycker att du är en cool typ eh..jaa... :)

2008-06-13 @ 09:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0