Jobbet

Är på jobbet nu.. servrarna har varit nedlagda i ca 2 timmar nu.. så jag har typ inte gjort ett skit.
Tänkte passa på att skriva ett icke-deppigt inlägg bara för det!
vet ej fan vad jag ska skriva dock..
Tar iaf en pause från all pop och nöter istället en massa post-rock och trip-hop. Mogwai är fina de <3
Nicole tog och lunchade med mig idag.. igen. väldigt sött <3 Hon var sjukt snygg idag :*
På onsdag kanske det blir fest. Den stora frågan dock är hur jag skall lyckas ta mig upp på torsdagen :/
Jag har inte skrivit poesi på hela dagen.. vilket måste menas att jag mår bra.. right? ^^'
Dock har jag gått runt tre dagar i sträck nu och varit yr.. funderar på om det är något fel med mitt blodtryck.. men det känns som om att jag är lite för ung för det.. men jaja.

sjukt ball video till en underbar låt:



Den här är också jäkligt ball.. tolka den som ni vill, haha:


Kommentarer
Postat av: mia

jag tänker inte skriva något snällt, för du är dum och tycker att mina betyg är sämst, JAG HAR ÅTMINSTONDE INGA IG:n! och du ska bara veta hur jag kämpat det här året och är värd mer än dina usla kommentarer i sökande på uppmärksamhet. SNOPPAPPARAT PÅ DIG!



inge mer bajskvinna för dig, plutt.

2008-06-17 @ 21:52:47
URL: http://bruise.blogg.se/
Postat av: Hanna

för gammal för lågt blodtryck? ha-ha.

mitt stabiliserade sig när jag blev typ 19 och saker jag åt faktiskt började sätta sig på kroppen.

så; tjock å gla gör att man inte yrslar å har sig.

iaf för mig :D

2008-06-17 @ 21:55:30
URL: http://hannixen.blogg.se/
Postat av: mauwlin

min bror har också lågt blodtryck, fast det är bara för att han är två meter lång typ.. men iaf.. han är ju lika gammal som dig, så för ung är du nog inte! för du är väl femton?

2008-06-18 @ 16:20:51
URL: http://mauwlin.bloggagratis.se/
Postat av: Anton.

Eric, vad är poesi?

2008-06-19 @ 07:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0