Jobbet

Sen i tisdags har jag jobbat hos min kusin på Stepstone.
Som sagt ligger det vid T-centralen (drottninggatan). However.. jag måste säga att jag stormtrivs där. Än så länge iaf. Visst, det är alltid jobb att göra, och när jag berättar för folk att jag bara sitter framför en dator hela dagen så tycker de att det låter extremt tråkigt. Men tiden flyter på som fan. Här är några anledningar till varför mitt jobb är så nice:

1. Får ha två datorer (underlättar arbetet)
2. Jag får lyssna på min älskade iPod hela dagen <3
3. Mina arbetskamerater är så otroligt sköna! Vi är extremt oseriösa, men det är sjukt skoj.
4. Får hjälp när jag vill
5. Vi (till skillnad från de andra på stepstone) får vara i ett rum (med ventilation <3), så vi är ganska isolerade från de andra.. och det ser jag bara som någonting positivt.
6. Nära till alla restauranger och affärer, samt mysiga parker <3
7. Jävligt ren och behaglig arbetsplats
8. Free coffee


Valde att spela in litegrann.. random egentligen. Såhär har jag det på mitt jobb iaf!
(lyssna på Jorges samtal, hahaha)
mitt skratt är hemskt.. jag vet :(




Kommentarer
Postat av: Mauwlin

Ditt skratt är inte alls hemskt!

2008-06-07 @ 12:27:40
URL: http://mauwlin.bloggagratis.se/
Postat av: INGER DAS POPPER

afasi.& filthy. du har snygga händer.

2008-06-19 @ 20:26:12
URL: http://ikealand.blogg.se/
Postat av: INGER DAS POPPER

afasi.&filthy. du har snygga händer.

2008-06-19 @ 20:27:00
URL: http://ikealand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0