Analogt foto och Roskilde

Den här dagen var sliten.. började klockan 10 förvisso.. men jag hade de absolut jobbigaste lektionerna idag, och slutade halv fem >_> Direkt därefter gick jag ner till fotolabbet/mörkerummet för att arbeta med mina sista analoga foton. Jag spenderade 3 timmar i det där jäkla rummet >_> kom hem klockan kvart i åtta.. död.

Värst vad många besökare jag har på min totalt värdelösa blogg O.o Först hade jag ca 15 per dag då bloggen var "hemlig", sen för någon okänd anledning fick jag ca 30 besökare per dag, och nu när jag berättat officiellt att jag har en blogg så har jag ca 110 besökare per dag.
Känns mest jobbigt, eftersom att jag inte kan skriva av mig längre då jag känner mig sjukt nere.. men det kommer jag säkert ändå att göra för att jag är sådan internethora.

IDAG FICK JAG MIN ROSKILDEBILJETT!
Min älskade Johannes gav mig den som försenad födelsedagspresent, precis som förra året, vilket är på tok för mycket att ge en halvdann vän som jag :( jag är sjukt tacksam iaf <3
Bara för det så bjuder jag på den här bilden från förra årets Roskilde.


lulz.. första och enda gången jag använde kajal. Jag passade inte i det :(

Kommentarer
Postat av: mauwlin

Du hade ju kajal på Pride med ;>

2008-05-22 @ 00:48:43
URL: http://mauwlin.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0