Århundradets tråkigaste blogg

ja.. läste igenom min blogg nyss.. fy fan vad den är tråkig.
Men förvisso, den är inte ens till för att folk ska läsa den. Men det är ju ett fåtal människor som faktiskt känner till den.. hmpf.

Men ändå.. det enda jag gör är att gnälla och skriva poesi. Jag har absolut inga planer på att berätta om alla mina fyllemoment här på bloggen, men jag vill ändå kunna variera litegrann..

Ja! Jag vet! Jag ska börja vara samhällskritisk och sånt! Eller ja.. jag är det konstant egentligen.. bara det att jag aldrig skriver något sådant på min blogg.. iaf! Det kommer smarta, samhällskritiska inlägg, snart!
Så att de få som läser min blogg får en lite större insikt på vad som rör sig i mitt huvud.

Anyhow, kan passa på att gnälla litegrann nu, eftersom det är det största syftet med den här bloggen;
Jag har gjort slut med Amanda. Vi var "tillsammans"  i en månad ungefär. Men det slutade med att hon var ignorant och fruktansvärt respektlös mot mig.. jag pallade inte mer, så jag gjorde slut. Vi passade nog inte så bra ihop, så det kanske ändå var bäst att göra slut (innan jag började få känslor för henne).

Kommentarer
Postat av: Hala

Jag gillar när du skriver poesi, så jag läser även fast jag inte känner dig mihi :)

2008-05-05 @ 17:41:17
URL: http://hailormoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0