eeeh.. va?

okeeeej... gick in på Facebook nyss och fick reda på att min förra basist Doffer (från bandet jag blev kickad från) och Amanda (mitt nydligaste ex) är nu ihop.. de har tydligen varit ihop i två veckor nu.. och började hålla på med varandra 5 dagar efter att jag hade gjort slut med Amanda..

Helt ärligt talat.. jag vet inte vilket reaktion jag ska ge.. ska jag bli arg? nä.. har ingen anledning för det.. känns bara jäkligt skumt.. först kickad Doffer, sedan tar han Amanda direkt efter att jag har gjort slut med henne... och att hon gick med på det också? och.. ja.. alltså... som sagt, jag vet inte hur jag ska reagera.

Vad tycker ni?
Jag är bara allmänt förvirrad nu....

Till understående kommentarer: Jag skyller inte på någon. Har ingen anledning till att göra det heller.

Kommentarer
Postat av: Anton.

Skyll på mig. Jag fick de att finna varandra.

2008-05-27 @ 00:04:40
Postat av: Stalin.

Skyll på Sven Wollter, kamrat.

2008-05-27 @ 02:24:52
Postat av: Eric

Vad är det för jäkla idiot som kallar sig själv för stalin?

Fel tillfälle till att skoja i vilket fall som helst..

2008-05-27 @ 06:27:12
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är inte okej, så får man inte göra. eller man ska iallafall inte göra det .. skit i dom, du är värd mer!

2008-05-27 @ 09:44:27
Postat av: Eric

jaha.. men du vill inte ha mig där då? :((((((((((((((((((((

2008-05-27 @ 21:19:43
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/
Postat av: Simon

Shit, jag förstår dig.. var faktsikt med om liknande för mer än ett år sedan, det suger balle!

2008-05-27 @ 23:11:39
URL: http://detvarjuroligt.blogg.se/
Postat av: hanna .

oj. fett dålig stil. folk är så egoistiska, kan man tycka.

men du verkar ändå vara bra och fin osv.

ta hand om dig, skit i idioter.

2008-05-28 @ 13:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0