Favoritlåt och bästa låt

Det är stor skillnad på vilken låt som är ens favoritlåt och vilken den bästa låten är. "Favoritlåten" är den som tilltalar en mest, som framhäver mest känslor i en och den som man kanske kan förknippa sig mest med. "Den bästa låten man har hört" går man istället på ren kvalité på musiken, uppbyggnaden och kurvorna i låten.
Jag har funderat på det här ett tag nu.. och jag kan nog ge ett klart svar nu, som jag hade tänkt att dela med mig.

Min favoritlåt: My Bloody Valentine - Sometimes



Den bästa låten jag någonsin har hört... svårt det där..
men just nu skulle jag säga Sigur Rós - Gong:

Tanka hem Gong här


Filen kommer att finnas på den adressen en vecka framåt.
ååååh.. I love it. Om någonting är episkt så är det den här låten.

Tack för mig! Pöss *bubblizzzzz*

Kommentarer
Postat av: Anonym

paranoid android

2008-05-22 @ 17:02:19
Postat av: Eric

Ja, Paranoid Android kommer på en säker andraplats.

2008-05-22 @ 17:22:53
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/
Postat av: Julia

ååh my bloody valentine-låten är så trevlig, måste typ genast se lost in translation! :D <3

2008-05-22 @ 19:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0