"toppenhelg"

Idag var det verkligen festtorka. Absolut ingen hade någonting.
Eftersom att jag var hemma på fredagen ville jag göra någonting idag, fastän jag var trött och hade ont i huvudet. Skulle ha varit med Sophie idag, men hon kunde inte.. vilket jag typ redan hade förutsätt.. orkar inte lägga ner tid längre.
Sara erbjöd att jag kunde komma hem till henne. Så jag var påväg till bussen, det spöregnade. Såg min syster komma springandes. Jag frågade om hon kom med 605. hon svarade ja. "jaha, då har jag missade bussen", sa jag och gick hem igen. Är trots allt väldigt trött och har ont i huvudet.
Så jag beslöt mig för att vara hemma. igen.

Kommentarer
Postat av: emilie

du var ju vildkatt ju!

2008-05-18 @ 22:37:03
URL: http://tjaemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0