I've heard billons of voices



Har läst ganska exakt 32 blogginlägg nu.. detta hände för att jag la till väldigt många bloggar samtidigt.. och..ja.
Hälften av alla bloggar gick ut på att använda så många pretentiösa ord som möjligt i en och samma text för att bevisa för läsarna att "denne skribent är så jääääkla mycket bättre än DIG!"

Jag är snart 20.. ungdomar, lär er av mig; Man tjänar inget på att vara pretto och dryg
trust me.. I learned the hard way.
Det finns fler (och bättre) sätt att bevisa sin intelligens.

iaf.. i princip alla var "dagböcker" och ungefär tre var musikinriktade bloggar.
Jag har aldrig riktigt förstått mig på modebloggar.. och jag förstår inte heller hur folk kan läsa det. Det är ungefär lika obegripligt som faktumet att folk faktiskt läser Aftonbladet och Expressen. Vad som är ännu mer obegripligt är att folk läser City, Metro och (här kommer den värsta) punktSE. Gillar den svenska befolkningen att läsa dålig journalistik och på tok för korta och svartvita artiklar? Det är gift! Det är lika giftigt som TV och Markus Larsson!
nej usch.. jag är trött och dryg nu..
iaf, här är förra veckans Last FM som blev FETT MED MÖRKNESS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0