Ebbas fest

Var på Ebbas fest igår. Det var relativt vrickat nu när man tänker på det i efterhand.. Började så fort jag kom dit; vi stod utanför Ebbas port och rökte, så kommer en gammal gubbe med cykel och säger åt oss att sluta röka för att det är bara socialdemokrater som röker. Så dampar en av Ebbas kompisar och det blir kaos:

- Men då kanske jag är socialdemokrat?!
- Ja, men du är kvinna, du har inget förnuft!
- FÖRSVINN HÄRIFRÅN!!
- det är lugnt.. hon får skrika.. hon är kvinna.
- MEN KAN DU BARA DRA ÅT HELVETE ELLER?!
- MEN JAG FÅR JU INTE MIN SPRIT!!!

kan vara ett av det sjukate jag varit med om.
Anyhow, kommer in i den fancy lägenheten med en massa arty människor, dock var 50% 94-93or, så det var lite bittert kanske. Strax därpå kommer en salongsberusad Anton och säger att det finns allt för få sminkade män på den här festen. Några minuter därefter sitter det fyra sminkade män runt bordet. Sen hände det en massa andra saker.. mitt och jockes hat mot 94orna.. hur vi uttryckte det ganska grovt mot dem.. krossade glas.. flygande hundar.. osv.. jaja. Kvällen var awesome i alla fall, och jag fick till en riktigt awesome video också. Fan vad jag älskar den här videon trots kvalitén.



Kommentarer
Postat av: Sophia

shit, nu citeras jag på bloggar också, jag hoppas att jag blir kändis.

(om inte någon/några hade dragit i mig så fasligt hade jag plockat honom hur lätt som helst)

jag kan försvara mig med att jag inte alltid är en damptant.

2008-09-28 @ 17:53:40
URL: http://soresoresore.blogg.se/
Postat av: malin

vad sysslar den där mannen med?

2008-09-28 @ 18:57:36
URL: http://malinpart2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0