Shadow of the Colossus

Folk har tjatat om att jag ska uppdatera min blogg.. okej.. NU HAR JAG UPPDATERAT DEN!
Anyhow.. vad finns det att berätta? Jag har redan berättat om mitt jobb, så det behöver jag inte gå in på något mer. Har berättat om mina besök i Skåne, vilket går ut på att träffa Cosette, mysa, ha sex (mmm, sex <3), brottas med hundarna, kasta ut katterna, analysera väggarna, vandra runt i Malmö och sometimes träffa Cosettes kompisar.
Ja, det händer inte så mycket då man börjar få lite rutin på sitt liv.. visst, det är inte lika spännande, men det är svårt att leva vilt när man knappt har tid längre.
Anyhow, det som dock har hänt är att jag har fått tillbaka min spelkänsla! tro det eller ej, men det är så UNDERBART! Saknat det som fan! Den enda gången i mitt liv som jag kan tänka "Yes, fan vad jag är bäst!" är när jag spelar tv-spel. Låter kanske patetiskt att bygga upp sin självkänsla genom tv-spel, men jag tar till alla slags metoder som behövs.
Klarade av Shadow of the Colossus i förrgår. Om inte det spelet är konst, så är inget spel konst. Så sjukt vackert att jag ville smälta, true eye candy. Men låt oss komma till huvudsaken:


efter att jag spelat klart spelet spenderade jag flertal timmar framför Youtube och tittade på sjukt roliga videos. Vad som gör det extra roligt är att det är så fruktansvärt opassande. Man gör liksom inte SÅ HÄR med konst!! :





Sedan hittade jag också den här av några helt klockrena snubbar. Kollat på den flertal gånger, blir aldrig trött på den:




Anyhow, den här kan vara den bästa, men den går typ bara att förstå om man redan spelat spelet.




Sammanfattningsvis: Tv-spel gör livet lite finare, lite bättre.

snopp.

Kommentarer
Postat av: Maskerade tulpanen ( tulpaner är inte fina )

Den första videon <3

Du förstår det inte om du inte är flicka, så är det bara.

2008-09-13 @ 13:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0