Dagens Nyheter



Dagens Nyheter är en tidning som ligger mig varmt om hjärtat. Något av det bästa som finns är att få tag i en fräsch DN gratis.
Det var en period under mitt sista år på gymnasiet då McDonald’s gav ut gratis DN då jag faktiskt tog mig tiden att gå hela vägen
till den ruttna restaurangen för att smyga in en tidning under min jacka. Jag brukar ofta romantisera om att ”avnjuta en DN”,
så mycket älskar jag att läsa tidningen.
Men igår blev jag riktigt besviken. Jag förberedde mig på en lång resa i bil från Skåne upp till Stockholm.
Så jag köpte söndagens DN = extra tjock tidning = extra mycket att få läsa! När jag väl var i bilen började jag sära på de olika
tidningsdelarna (viktigt att skrota sporten med en gång). Ut ploppade en smällfet tidningsdel som omfattade typ två tredjedelar av tjockleken på
tidningen,den hette ”DN söndag”. Till min stora besvikelse innehöll den ingenting vettigt.. alls.
Jag skiter verkligen fullständigt i matnyttigheter, nyblivna mammor, vinsmakare, resor och att Lars Ohly har en fotoblogg.
Kvar var en normalstor nyhetsdel och en pytteliten kulturdel. Vilken rip off..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det du tycker om att läsa i DN då? :o

2009-04-28 @ 12:39:01
Postat av: Eric

Nyheter, dödsannonser och politik vanligtvis.

2009-04-28 @ 13:01:34
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-28 @ 15:37:20
Postat av: farah

jag säljer ju dn för halva priset heheh blinkblink

2009-05-10 @ 19:32:19
URL: http://farii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0