Det eviga helvetet

Min kamera har fått för sig att den ska jäklas med mig, så jag kan tyvärr inte spela in en ny videoblogg
tills jag lyckas fixa problemet.. vad det nu än är.
Tänkte publicera en dikt istället, or whatever it is. Börjar bli lite trött på min poesi eftersom den alltid handlar om samma sak
but what to do?
Hoppas ni gillar den. Kanske gräver fram någon bättre senare.

För övrig poesi, klicka här.


Du kan hitta det oändliga helvetet i spegeln
den står där och stirrar ut dig, dag in, dag ut.
Både den och du vet att du vill göra misstag för livet.
Vad som är gjort är gjort
och så ligger du där
medan det oändliga helvetet
tröstar dig i sin varma famn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0