Va? En bild på bloggaren? WHY?!

Hej. Jag förutser att alla faktiskt vet hur jag ser ut. Men här har ni i fall att:


Jag och Johannes blev fotade av Filippa. Lite svårt att vara seriös, men här är en av de få seriösa.


Sen var det de lite mer oseriösa.

Aja, flera bilder kommer upp! (i bättre format, framför allt)


Det händer en del i mitt liv nu:
1. Startat ett nytt band med Felix och Dan som kommer att heta Texas Hunger. Ser fram emot skapa musik med dem!
2. Blev fotad av Filippa.. men det har jag redan sagt.
3. Imorgon sa jag och Johannes ha fest! och Du är inte bjuden!
4. Sökt jobb som lärarvikarie. Håller tummarna för att få jobbet.
5. Åker till Skåne nästa vecka och träffar Skånes fagraste dam.

Tyvärr mår inte min mormor bättre.. Hon kommer förmodligen dö inom snar framtid.
Aldrig sett mamma så ledsen som hon är nu. Det gör ont att se henne gråta.
Helt ärligt talat vet jag inte vad jag ska ta mig till.. vet inte ens vad jag ska känna.

Jaja, ses nästa gång. Videoblogg nummer 11 lär komma upp snart.

Kommentarer
Postat av: Jade,

Hej! Måste bara skriva att du är en socker söt grabb! Fina bilder osv. GRYM STIL! Verkligen. Det borde absolut finnas fler som dig i stockholm...

Jag undrar också om du hjälper till med design m.m jag helt ärligt suuuger på det. Gärna ett svar tillbaka. Pussoch kram!

2009-04-04 @ 13:59:16
Postat av: Stina

Åh. Jag känner med dig och skånes fagraste dam!

(kan man säga "känner med dig"?)

Menar alltså att jag känner medlidande med dig, och att jag är helt nere i din blogg. Alltså kär i din blogg. Och i dig. Eller i ditt blogg-jag, jag känner ju inte dig.

Det här blev rörigt

2009-04-04 @ 14:27:04
Postat av: Anonym

Åh. Jag känner med dig och skånes fagraste dam!

(kan man säga "känner med dig"?)

Menar alltså att jag känner medlidande med dig, och att jag är helt nere i din blogg. Alltså kär i din blogg. Och i dig. Eller i ditt blogg-jag, jag känner ju inte dig.

Det här blev rörigt

2009-04-04 @ 14:58:05
Postat av: Eric

#Stina: Tack så hemskt mycket! Värmer att någon gillar bloggen förutom mina kompisar. Den är ju trots allt lite.. konstig, haha.



#Jade: Wow, översvämmas av komplimanger här, haha (ingenting negativt dock).

Hur menar du med design? På kläderna? Jag väljer mina kläder själv, även på det här fotot, men jag designar inte dem.

Om du menade designen på bloggen så kan jag ge dig ett svar på det också. Later.

Pussen!

2009-04-04 @ 16:56:02
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/
Postat av: maaria

söta killar ;)

2009-04-05 @ 17:29:49
URL: http://feelmymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0