ComHem och konstigheter

Jobbade för första gången själv igår som säljare. Väldigt nervöst i början att knacka på dörrar
men efter någon timma började man vänja sig och till sist verkligen njuta av jobbet!
Ser fram emot att fortsätta med det här jobbet.. ett tag i alla fall.

Sov över hos Johanna efter jobbet. Tog mig en cigg vid fem på morgonen
hade bara på mig kalsonger och en vit filt över mig. Kom in i toaletten och där står Johannas bror, Kristoffer.
Det var första gången vi träffades. Det roliga var att han borstade tänderna och såg så sjukt förvånnad ut

Kristoffer: Vem är du?!
Jag: ..... I'm a ghost from the past.
Kristoffer: ... Do you speak swedish?
Jag: Yeah.. sometimes.
Kristoffer: What are you doing here?! Are you one of Johannas friends?
Jag: You could say so, yes.
Kristoffer: What do you want??
Jag: Pee.
Kristoffer: Could I brush my teeth?!
Jag: Of course you can..

Det var så jäkla konstigt xD
Nästan lika konstigt som det här videoklippet.

.

????? from David OReilly on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: daniella

hahahaha omg<3

2009-08-08 @ 01:51:25
URL: http://yourethebossapplesauce.blogg.se/
Postat av: Mitra

omg, underbart klipp!

2009-08-08 @ 10:08:46
URL: http://unfurlyou.blogg.se/
Postat av: sofi

haha seriöst? isåfall är ganska så jätterolig

2009-08-08 @ 11:27:40
URL: http://twitter.com/matterME
Postat av: Shelley

Wierrrrrrrrd.

(Både du och videoklippet.)



Har finally hunnit läsa igenom alla dina inlägg jag missat när jag var i USA/på emmaboda/upptagen hela veckan därefter då Christoffer bott hos mig.

Men nu är allting back to normal i alla fall! Orkar inte kommentera alla inläggen dock, eftersom jag är så bakis att jag inte kan fokusera blicken på skärmen. Men... bra innehåll som vanligt. Hoho.



Och just det, jag fick ditt sms, och såg kommentaren! Haha! Vilket snällt svar du skrev. ♥

2009-08-08 @ 12:09:31
URL: http://shelleyochjoachim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0