Under ytan

Undervattensvärlden skrämmer mig samtidigt som det fascinerar mig. Antar att det är det okända, de extremt små och de gigantiska varelserna, färgerna och att det faktiskt är en helt annan värld. Här har vi två vackra videos på undervattensvärlden.
For your information, måste jag berätta att jag älskar akvarium. Man kan spendera i princip hur lång tid där som helst och bara förundras över den magiska atmosfären, komma närmare den andra världen. Skulle nog dock inte klara av att dyka. Är ju trots allt skraj för det mesta där under.

Kuroshio Sea - 2nd largest aquarium tank in the world - (song is Please don't go by Barcelona) from Jon Rawlinson on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag såg en Planet Earth film om just havet och alla fantastiska varelser som finns där.

Filmen är riktigt bra gjord och de har dykt ner och filmat riktigt underliga djur nere på botten bl.a.

SE DEN!

2009-12-13 @ 13:30:11
URL: http://novels.webblogg.se/
Postat av: Ida

Fy satan, jag är så rädd för sjömonster. Är helt övertygad om att de finns och inte bara i Storsjön och Loch Ness. Skulle gärna vilja få span på ett men risken är att jag aldrig vill gå nära vatten igen, inte ens i duschen.

2009-12-14 @ 09:46:01
URL: http://idakristinaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0