Videoblogg nr 5: Alla hjärtans dag

Här tar jag och säger vad jag tycker om alla hjärtans dag
och hur min sorgliga situation ser ut.
Som vanligt ser jag ut som att ha blivit uppäten av en katt och utspydd igen
så inga överaskningar där.

Ni får gärna berätta hur ni tillbringade eran alla hjärtans dag..
ni som är lika ensamma som jag alltså.
Ni andra.. jag vill inte veta vad ni gjorde, eftersom att jag redan vet det, I guess.
Aja, kolla bara på skiten.
Hej då.




Andra delen där jag berättar hur jag ska tillbringa min Alla hjärtans dag.

Kommentarer
Postat av: Jennie

SNAKE EATEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER~~

så bra spel herregud!



Okej, jag är inte singel men jag är ENSAM idag i alla fall. Jag ska jobba med mitt PROJEKTARBETE, woooo-hooooo! living the dream! drar fram vodkaflaskan mot kvällen och somnar framför Lady Vengeance! älskar alla hjärtans dag! btw, hade inte du tjej? ELLER HAR FACEBOOK LJUGIT FÖR MIG??

2009-02-14 @ 14:16:09
Postat av: Eric

Tycker tvåan är bättre :(

Nej, det har den inte. Det står att jag inte är listad som singel längre. I andra ord betyder det att jag inte visar att jag är singel längre, men det betyder inte att jag är upptagen heller.. I'm just not out on the hunt.

2009-02-14 @ 16:59:42
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/
Postat av: Jennie

4:an är bäst, sen 3:an, sen 2:an, sist 1:an. I den ordningen! :C

jahaaaaaaaaaa, okej då fattar jag lol jag kan inte riktigt facebook och så ;3

2009-02-14 @ 18:33:44
Postat av: en som läser din blogg

haha tycker du är rolig me alla dom dära pratbubblorna du lägger till xD

hmm jaa alla hjärtans dag suger ju ^^...en kompis kom hem till mig mot kvällen, sen drack vi lite, åkte enda bort till upplands väsby..för att "efter festa" med en kille hon gillar....dom hade sex o jag sov i soffan i samma rum..skit kul verkligen... jag blev inte änns full, var nykter hela kvällen..har aldrig frysit så mycket under hela vintern som jag gjorde den kvällen för vi väntade på honom i en och en halv timme...vad gör man inte för sin kompis eh :p Är förkyld nu också SKIT KUL..okej ska sluta klaga nu.

2009-02-17 @ 16:47:28
Postat av: Eric

HAHAHA! Bästa alla hjärtans dag historian ever! xD

2009-02-17 @ 22:17:40
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0