Obehaglig

Överträffade mig själv idag. Somnade klockan fyra och vaknade runt sju. Vanligtvis vaknar jag 15-16 typ.

Igår var jag på Ace Fightclub. Fick komma in gratis pga Ismail. Han borde vara sur på mig egentligen tycker jag
eftersom att jag droppade en pall på hans huvud.

Fick höra av Ida senare på kvällen att någon sagt till henne att jag är obehaglig.
Obehaglig! WTF?!
Jag är så sjuuuuukt trött på allt skitsnack bakom min rygg. Men det där var fan det mest störande jag har fått höra om mig.
Kan köpa att jag är dryg, irriterande, elak, bitter eller whatever.. men det där var ju bara hysteriskt..

Ace stängde klockan två.
Vilken jäkla klubb stänger klockan två liksom?

Ursäkta mitt bekräftelsebehov.. men..
är jag verkligen obehaglig på något sett? Måste bara få det bekräftat.


Kommentarer
Postat av: Mitra

ööööh, nej?!

2009-01-10 @ 19:41:48
URL: http://unfurlyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0