Animals

Okej, nu är jag tillbaka från 8 dagars Roskilde. Roligaste året hittills, jag har massor att berätta, vet inte hur och när
jag ska berätta det.. men jag kommer upp med något.

Tar mig nu tiden att kolla upp 60 notifications på Facebook, 188 blogginlägg på Bloglovin och 50 nya mails.
Självklart också över 150 nya Youtube-klipp som jag måste kolla på. Snubblade bland annat över denna video.
Vet inte vad som är coolast.. musiken eller videon. Jäkligt coolt i alla fall.
Njoy.



Dir. Kristofer Ström / music Minilogue / VFX Erik Buchholtz / Sweden / 2008

Kommentarer
Postat av: Shelley

Haha, fett coolt faktiskt. Lite likt kniven i början.

2009-07-07 @ 19:09:32
URL: http://shelleyochjoachim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0