I <3 MySpace - Inledning


Vet inte riktigt hur systemet fungerar på MySpace, men det verkar som att när man lägger till en viss artist som vän
så får man förfrågningar från liknande, mindre band. Oftast är de inte ens lika, och väldigt dåliga.
I vilket fall som helst lyssnar jag alltid varje bandförslag/ vänförfrågning som jag får på MySpace. Ungefär 1/15 band är värda att lägga till.
Men, nu senaste dagarna, har jag i princip bara fått bra förslag. OTROLIGT BRA till och med!

Vet inte om ni är som jag och tycker det är fruktansvärt tråkigt att lyssna på musik som alla känner till (som t.ex. spelas på radio och TV)
och blir extremt lycklig då man hittar ett osignerat eller mindre band som är helt fantastiskt bra.

Då kommer ni förmodligen uppskatta de små banden jag kommer att tipsa om lite då och då, från och med nu!
Dam di dam!

Kommentarer
Postat av: Cattis Kärkkäinen

Hallå där KattenJonsson, ditt lilla fashion/punk/kafka/indie-barn.



Jag har skaffat en blogg, och jag vill att DU och ingen annan ska kolla in den. Nej förresten, nu ljög jag. Jag vill att du plus en massa andra människor ska kolla in den.



Nu har jag ju visserligen bara publicerat ett (1) inlägg så chansen är väl stor att ingen fortsätter att följa den. Men det är väl en risk jag får ta.



www.metrobloggen.se/catt1s

2009-07-12 @ 22:45:15
URL: http://www.metrobloggen.se/catt1s
Postat av: daniella

lyssna på toxic lipstick eller räuberhöhle om du inte hört dem. sjukt galen musik, men ack så bra :D

2009-07-13 @ 08:26:00
URL: http://yourethebossapplesauce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0