Och vinnaren är..

KRULLET!



                                          Resultat:

Krulligt: 27 röster                                 Rakt: 9 röster

Variera/ Passar i båda: 14 röster


Så.. krulligt blir det ett tag framöver. Och ni som sa att jag borde variera.. ja.. om jag skulle ha rakt skulle det ju inte vara
variation, eller hur? Eftersom att jag hade rakt hår i 5 år. Men frukta inte! När jag fått fina tänder så blir det fint hår också!
Plus att nu när man är relativt ung så händer from time to time att man misstas att vara ett Hard core-kid.
Och jag skulle ju aldrig sjunka så lågt att jag skulle bli ett HC-kid, right? HAHAHAHA..haha.. ha.. ah.
(mina hc-kompisar kommer att döda mig nu)
(Varför har jag sådana kompisar? Gud vad pinsamt)
(Ok, jag bara skojade)
(eller gjorde jag det?)

Kommentarer
Postat av: Adam

Sv: Varför skulle det spela någon roll om filmen ändå bra...?

Postat av: Linnea

wohoo krulligt är najs

2009-06-16 @ 22:55:04
Postat av: Anonym

Great choise! ^^

2009-06-17 @ 11:43:02
Postat av: Shuritzu@bdb

Awesome!

2009-06-17 @ 14:16:47
Postat av: Anonym

Om du tycker om mig överhuvudtaget kisse, så har du inget emot HC-kids.

Plus, du ser inte ut some en hardcore-människa någonstans... Mjau.

2009-06-17 @ 19:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0