Studentmottagningar i massvis

Lyssna på låten medan ni läser. Om ni vill.


Ok, här kommer lite bilder och skit från förra veckan. vet hur tråkigt det är att se på festbilder
men.. kände för att göra det den här gången.

Måndag:
Var först på KNAST med Johannes, Felix och Jocke. Träffade på Viktor och Angelica Elliott, förmodligen
den coolaste tjejen i Stockholm. Men who knows, jag har bara träffat henne en gång.
Lyckades på något konstigt vis få in oss på listan till F12. Hade aldrig varit där förr. Hade sjuuukt kul där. Tack Johannes <3


Onsdag:
Jocke tog studenten. Mycket god mat där och sånt. Planen var att Jag, Dan, Felix och Sean skulle repa direkt efter. Fulla.
Tyvärr var vi allt för fulla för att få komma in i replokalen. Vilket sög.


Torsdag:
Den här dagen tog min lillasyster studenten (som ni ser på översta bilden). Var dum nog att lova att jag skulle med
på flaket. Dumt val. Det var SVINKALLT och det regnade och alla studenter dränkte alla på flaket med öl (medvetet).
Så jag var dränkt i öl, jag frös häcken av mig och jag var nykter. Dödens.
Mottagningen var trevlig. Markus och Johannes hälsade på sedan. Stack sedan till Robin men det visade sig att
en hel del lärare från min förre skola var där, så det var ett kort besök. Sen var det dags för hemmafest med
en massa sötsaker och gratis alkohol. Det var väldigt trevligt, trots alla äckliga indie-douchebags.
Bilden med ringen visar min fot och en igelkotte. Jag klappade den också.




Fredag:
Gick ut med Rebecka (tjejen i den svartvita bilden) och drack öl. Det var väldigt länge sen jag träffade henne.
Vi stack till KNAST lite impulsivt och  träffade på Yasse och gänget. Mycket trevligt. Drog vidare till Sugar Bar sen.
Dra aldrig dit, stället suger. Fin kväll i vilket fall som helst-



Lördag:
Astrid hade mottagning (hon som presenterar maten). Träffade en mycket folk från då jag var yngre. Åt och drack en hel del.
Sen drog jag och Johannes till ACE. Jag tror nog aldrig jag druckit så mycket i mitt liv som jag gjorde den dagen.
Lägg notis till att jag vanligtvis blir full på typ tre öl och ett glas vin.
Fin kväll där med. Tack igen Johannes!


Nu ska jag inte dricka mer på ett tag. Måste återuppta mitt gejmande.
Puss

Kommentarer
Postat av: malin

sv: Eric, du är min klippa <3

2009-06-09 @ 07:18:53
URL: http://malinlouis.blogg.se/
Postat av: Isaac

Haha låter som en bra vecka altogether :)

2009-06-09 @ 09:07:21
URL: http://fantastiskt.me
Postat av: Malin

vem har gjort låten? :)

2009-06-09 @ 10:37:21
Postat av: papillion

Sv: Tack så mkt. Hehe, jag vet, men jag hade inte heller inkluderat The Shining och The Thing, tänkte att vissa var rätt uttjatade. Och då speciellt The Shining. Fast den är bra ändå!!

2009-06-09 @ 11:04:53
URL: http://papilliondenuit.blogg.se/
Postat av: papillion

Va? Var det en igelkotte?! Trodde snarare att du hade trampat i en ovanligt kompakt spya...



PS. Snygg sminkning.

2009-06-09 @ 11:07:46
URL: http://papilliondenuit.blogg.se/
Postat av: Eric

SV Malin: Det är Xiu Xiu som gjort låten.

2009-06-09 @ 15:46:18
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/
Postat av: lauren

SV: True my friend, får låta sommarens ledighet rensa såret, nothing else I can do liksom^^

2009-06-09 @ 17:50:33
URL: http://ohithinkitsablog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0