Gott folk, skaffa Firefox.

Tack för att ni berättade för mig att ni inte såg min header. Verkar som att alla webbläsare förutom Internet Explorer kan se den.
Ja.. jag satt och försökte fixa det där i en evighet, läste på forum och hela grejen, men inget funkade.
Så jag gav upp till slut. Lösningen är simpel, har ni Internet Explorer; gör er av med det!

Ni som redan kan se min blogg perfekt och, antagligen, inte använder Explorer behöver inte heller läsa detta inlägg.


Ni har med största sannolikhet hört flertal gånger att "Internet Explorer suger, Firefox äger" eller dylikt
(förutom om ni är socialt isolerad eller råkar vara bönder).
Tro det eller ej, men det snacket är faktiskt helt sant. Och om någon någonsin har skrattat dig rakt upp i ansiktet
för att du använder IE (Internet Explorer) så har de all rätt till att göra det.

Firefox är: säkrare att surfa med, har industrins snabbaste responstid (minst laddningstid alltså),
större möjligheter att göra ditt surfande som DU vill ha det, snyggare, kan läsa koder på ett smartare sätt
och det är 100% gratis.

I andra ord; det är bara jättedumt att ha kvar Internet Explorer. Alla dina inställningar som du hade på IE
kan du flytta över till Firefox med ett enkelt klick då du installerar Firefox.
Skaffa Firefox, inte bara för att kunna se min blogg, utan många andra hemsidor också, och det är mycket bekvämare.

Tanka hem det gratis och enkelt på länken här under:
-------> http://sv-se.www.mozilla.com/sv-SE/ <-------

Kommentarer
Postat av: Melody.

You made me do it.

2009-05-23 @ 22:13:08
Postat av: klara

Väl rutet.

2009-05-24 @ 17:21:49
URL: http://klarastiger.blogg.se/
Postat av: Kristian

När man ändå håller på tycker jag man ska byta ut Microsoft mot Linux. Kan vara det bästa jag har gjort när det kommer till datorer.

2009-05-24 @ 19:08:11
Postat av: karol

SV på SV... he he



haha. jo, det kanske lät jävligt konstigt, men det var absolut en komplimang! så varsågod!



på riktigt? tack som fan isåfall!

2009-05-24 @ 20:18:52
URL: http://ofkarol.blogg.se/
Postat av: Shirley

Hi Eric

Have you got my letter to your lookbook?

Please contact me directly to

[email protected]

2009-05-25 @ 05:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0