I hate myself and I want to die.



Ida ringde nyss
Hon ringde för att göra slut med mig.

Det här var trots allt väntat. Hon hade inte smsat mig på en vecka och hon har varit torr mot mig på sista tiden.
Men redan från början visste jag att det här skulle hända. Jag är en total loser och hon lever livet på topp.
Jag är ingenting att visa upp direkt.. det finns absolut ingenting att vara stolt över.
Jag är arbetslös, konstant deppig, lättretad, fattig, ful (åtminstone det jag ser i spegeln), gillar att provosera och gnälla.
Skulle jag vara hon skulle jag aldrig bli tillsammans med en sådan kille. Så jag förstår att hon inte har några känslor.
Det jobbiga är bara att hon tar det så lätt och framför allt att jag förlorar den bästa flickvännen jag någonsin haft.
Hon var fan bättre än Cosette t.o.m. Kommer förmodligen aldrig träffa någon så bra som Ida igen.

Nu ska jag fortsätta gråta floder och lyssna på Xiu Xiu.
Ja, jag tycker jäkligt synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: en som läser din blogg

..jag har ingenting att skriva egentligen..typ..men jag tycker synd om dig, jag menar det låter ju inte precis så kul att det är slut med den bästa flickvännen du har haft. Men det kommer nog att gå bra, och nångång kommer du hitta nån som du tycker är bättre :)

2009-05-03 @ 23:26:05
Postat av: Tea

Hun går glipp av noe fint.

2009-05-04 @ 18:56:08
Postat av: Anonym

Känn mitt medlidande

2009-05-05 @ 15:10:27
URL: http://humanatankar.blogspot.com
Postat av: agnes

bra, man ska tycka synd om sig själv när bajs inträffar!

2009-05-11 @ 00:44:33
URL: http://panspo.blogspot.com
Postat av: Vilhelmina

Då är vi två som är arbetslösa, konstant deppiga, lättretade, fattiga, fula å gillar att provosera och gnälla. Kan ju alltid kännas skönt att inte vara ensam.

2009-05-12 @ 19:49:34
URL: http://benhogan.devote.se
Postat av: Frank frank

Gnäll gnäll. Jag hade något bra Fight Club citat men glömde bort det totalt. RIM.

2009-05-15 @ 19:18:33
Postat av: fia

Jag har hållit mig flytande i tre veckor, vill inte sjunka.

Kan inte förstå varför han bara gav upp?



Hoppas att sommar och vänner räddar oss båda!



Ta hand om dig och tack för en mysig blogg

2009-05-18 @ 00:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0