Gothic saturday

Min bästa tjejkompis Filippa följde med mig till Kolingsborg.

Vi skrev boy band lyrics och drack vin på tåget.
När vi kom fram visade det sig vara goth-tema. Mycket intressant.
Plus att det var en hel del zombies där. (Yeah, zombie walk tidigare den dagen)


Träffade på en hel del goda människor där. Bland annat Sean, SnyggDavid, Bloglovin Dan, Victor, Testarossa, Elliott, m.f.


Och till sist Johanna




Och kvällens "Va? Är inte han bög?"


Den enda anledningen varför jag berättar om den här kvällen är för att jag råkade ha med mig kameran just då.
Vilket jag inte har så ofta då jag går ut.

Kul var det den kvällen i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Sv: Du blev inte smittad av den där killen hoppas jag?

2009-10-12 @ 15:05:36
URL: http://jannikeviveka.wordpress.com/
Postat av: hajhaj

sugen på en ny tröja? och diggar babyshambles?



titta här - http://www.tradera.com/pete-doherty-babyshambles-troja-indie-pop-oanvand-M-tjej-auktion_100269346

2009-10-12 @ 18:03:50
Postat av: elliott

du fotade inte mig! du är nog lite skärrad över den där bilden... bilden from hell. haha.

2009-10-13 @ 01:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0