Lily Lin och inspelad music (?)

Vill n veta en liten hemlis? Jo, kommer ni ihåg den där låttexten jag publicerade? Jag tog mig tiden att spela in den
i lite slarvigt format, i mörkret.. Min kamera kan mycket den.
Dock kommer ni nog inte få se/höra den.. tror jag.
Tror nog inte att mina läsare har lika stor kärlek till låg kvalité som jag har.
Kan berätta någon annan dag varför jag älskar låg kvalité.

Anyhow, här är mer konst åt folket!
Puss och gnoss, mina små hästisar.



Mer av Lily Lin: Klicka här

Kommentarer
Postat av: Catt1s

"Tror nog inte att mina läsare har lika stor kärlek till låg kvalité som jag har."



Haha, där misstar du dig faktiskt. I alla fall när det gäller en av dina läsare :)

2009-09-04 @ 10:21:30
URL: http://www.metrobloggen.se/catt1s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0