Ny dator

Hipp hipp hurra, för idag är det min födelsedag!
..ok, den informationen jag just gav er kanske inte var korrekt. Det är inte min födelsedag...
MEN! Jag har köpt mig en ny dator! Och den är såååå fiiin. En riktig skönhet.
Min sju år gamla dator behövdes pensioneras. Den var så gott som oanvändbar.

Fin plåtburk <3<3<3<3<3<3445567678990 (osv i all oändlighet)


Förklaring:
1. Solglasögonen - det snöade riktigt mycket och solglasögonen förhindrade snön från att komma in i mina ögon.
2. Kartongen - innehåller datorn
3. Sittandet - jag var halv som halvt utmattad.
4. Utstyrseln - finns ingen bortförklaring. Jag saknar stil.
5. Tidningen - Jag tycker om att läsa tidningen på tåget.
6. Vinaren - Det var onsdag.


Förklaring:
Min Google Toolbar har en funktion som heter "Autofyll" som fyller ut personuppgifter automatiskt.
Jag kontrollerade inte vad den hade fyllt i och fick mig sedan en glad överraskning när jag hämtade min produkt.

Kommentarer
Postat av: misia

fett coolt ju :D givande kommentar också!

2010-02-05 @ 23:14:50
Postat av: karol

HAHA, awesome! fick du mitt sms frezten?

2010-02-06 @ 15:40:39
URL: http://ofkarol.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det sista var det bästa någonsin.

obs snygga skor

2010-02-06 @ 19:20:13
Postat av: Anonym

Vill också ha ett super rad "efternamn". Hakala låter för mycket som kackerlacka...



Så du vet liksom.

2010-02-06 @ 22:55:27
URL: http://cleasteatwood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0