Jannike och den sista visdomen i käften.

Kommer ni ihåg då jag drog ut min visdomstand? Om inte, så kan ni läsa det här inlägget.
Idag var det dags att dra ut den andra visdomstanden. "Dödens", tänkte jag.
Jag var väldigt nervös, och väldigt trött. Kände mig väldigt yr, nästan svimfärdig.
Kom fram till Södersjukhuset tidigare än väntat. Fortfarande nervös. Var inte så pigg på att de skulle rota i mitt tandkött igen.

Mitt humör blev plötsligt mycket bättre då jag fick se Jannike i en golftidning.

Jannike äger min absoluta favoritblogg, och på köpet är jag kär i henne.
Ok, det där var en lögn.. jag är inte kär i henne, haha. Hon verkar bara vara den perfekta människan:
Ett perfekt öga för mode, ett unikt intresse för konst, en duktig modell, en fantastisk fotograf och extremt kreativ.
Och som plus på kanten är hon sjukt vacker. I mina ögon är hon en Übermensch (övermänniska).
Aldrig träffat kvinnan, och vet inte om jag skulle vilja det heller
för att då skulle jag förmodligen märka att hon inte var perfekt och så skulle jag tappa allt hopp om mänskligheten.
(... kanske inte då.. haha)

I ALLA FALL, jag fick bara en spruta den här gången istället för fyra. De gjorde samma sak som förr
fast den här gången valde jag att lyssna på musik i mina hörlurar.
Lyssnade på Mew's 'RepeaterBeater' på repeat (ironiskt nog). Gick bra.. men nu har jag ont i kinden :(


Nu när jag avslöjat vilken favoritblogg jag har så tycker jag att ni borde besöka den!
Så, varför är Jannike's blogg så mycket bättre än de andra 95 bloggarna som jag bevakar?
De ovanstående anledningarna såklart, plus att den känns väldigt naturlig och mänsklig.
Den har allt det som jag vill att min blogg ska ha.

Så, kika in hennes blogg!

Kommentarer
Postat av: Catt1s

Jannike for president!

2009-08-17 @ 20:03:07
URL: http://www.metrobloggen.se/catt1s
Postat av: Jannike

Men gud vad gullig du är Erik! :D Tack tack tack för alla fina ord. Kan verkligen lova att jag är långt ifrån perfekt, men vågar påstå att jag är ganska skön att hänga med ändå så du behöver ju inte bli rädd och springa åt andra hållet om du ser mej ute direkt, haha.



Superkramski!

2009-08-18 @ 09:28:41
URL: http://jannikeviveka.wordpress.com/
Postat av: Jannike

...och Eric, menar jag såklart. Sitter på jobbet och stressar just nu så får lätt hjärnsläpp (japp, kollar bloggar samtidigt, fy mej!). Miao.

2009-08-18 @ 11:28:00
URL: http://jannikeviveka.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0