Only in Dreams

Jag hade en väldigt konstig dröm denna natt. För övrigt sov jag tills klockan två. Jag brukar glömma mina drömmar typ en timma efter att jag vaknat. Så nu SKA jag skriva ner vad jag kommer ihåg.. fastän det bara är fragment i princip. Jag var i ett fängelse, det var ganska grönt av sig. Btw, innan ni fortsätter läsa, kom ihåg att ingenting har något sammanhängande i mina drömmar. Iaf, så skulle jag typ bli utvald (för vad vet jag inte) av tre generaler i fängelset. Medans de frågade ut mig hängde jag i ett rep, försökte hålla mig kvar där. Jag blev utvald av den goda generalen iaf. Tydligen hade jag gjort nått dåligt, så att fångarna var sura på mig. Så jag åkte iväg mitt i natten med en grön buss med Elise och Joel. När vi skulle droppa av Joel hade han tydligen hält fönsterputs längst hela vägen från fängelset. Såg att han skulle antända det, men kommer inte ihåg om han gjorde det. Sedan skulle jag spela med mitt band i fängelset. När Jocke inte kom ihåg texten till en låt (ja, jocke), så tänkte jag sjunga det istället. Men han ryckte åt sig micken skräckslaget, eftersom han tycker jag sjunger jättedåligt. Efter spelningen träffade jag Viktor Falk. Han stod där med sin gigantiska, svarta gitarr. Han frågade om jag ville ha den. Jag accepterade den med glädje och tänkte att jag äntligen kunde bli av med mitt skärande ljud som de andra bandmedlemarna klagat på så mycket. Träffade också på Michelle. Hon hade på något konstigt vänster fått tillbaka vissa delar av sitt hår. Tydligen hade Astrid fäst dit små hårtussar på random ställen. Sedan skulle vi åka buss igen, alla fångar den här gången, inklusive generalerna. Bussen stannade ett väldigt långt tag vid något som såg ut som stationen "Storstugan". Jag orkade inte vänta, så jag gick runt kvarteret för att gå på nästa station (ööh?). "Tack och lov, sista biten kvar" tänkte jag när jag såg en uppförsbacke som hade en lutning på typ 80 grader. Och helt out of nowhere kom bussen flygandes från toppen av backen! Den landade på sidan och hela bussen blev ganska demolerad. Jag sprang till den för att se om de andra hade överlevt. Nu var tydligen bussen formad som en Vans-sko ungefär lika stor som mig själv. Jag vände på skon för att få ut dem. Ut kom massor med vatten och ungefär fyra genomdränkta personer. Jag skrek på hjälp till ett stort tåg som hade kraschat i leran bredvid mig. Det var ganska många människor som gick där, för att de hade lagt playwood på leran. Därefter vaknade jag.
Sjukt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0