Fell down the stairs

image9

                                                   |---------------------------------------------------->
Tilly and the wall ----------------------->
                                 |
                                 |________/--------------->














Måste faktiskt säga att jag har varit på extremt bra humör denna lördag. Michi åkte härifrån tidigt på eftermiddagen, gjorde inte så mycket mer på dagen än att sitta framför datorn, lyssna på Tilly and the wall. Väldigt popig indie må säga. Jag försöker dra ner på all Goth och självdestruktiv jag lyssnar på. Skulle sedan på krogen med väldigt många människor. Visade sig sedan att det var en klubb jag och sean redan hade varit på.. och den SUGER! totalt jäkla värdelös. Så vi stack, lämnade alla andra. Jaha.. så hade man åkt till stan för att åka tillbaka. Men TROTS det kände jag mig ändå glad.

Kan det vara något så litet som Michi och Tilly and the wall? Det ljusa som gömmer det svarta, det fina som lägger undan det fula, det glada i mig som gör mig blind för verkligheten, det fula.
Jag föredrar att leva i en sån här falsk värld.. en sådan värld som jag levde i idag.

Kommentarer
Postat av: Mauwlin

Woho, har laddat ner lite med Tilly and the wall (tänkte att jag skulle lita på din high klass musiksmak) och det låter riktigt bra :))))

2007-10-09 @ 22:22:34
URL: http://sundancekid.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0