Blondinbella

image18


Vet inte varför jag varit så hipp med att blogga senaste dagarna.. kanske håller på att bli en Blondinbella?
illa.
Märkt hur bra man kan läsa av någons personlighet genom att läsa deras blogg. Man märker väldigt snabbt om de är intressanta, smarta och kreativa eller om de är totala motsatsen. Kan ju säga att bloggar har krossat min bild på ett viss antal personer..

Igår var jag Johannes, lyssnade på LP-skivor och rökte inomhus. Episkt.
Innan jag skulle dra hem spelade jag "Clementine couldn't appreciate the life that was given to her" för Johannes. Det var jäkligt nervöst, eftersom att jag aldrig har spelat någon av mina egna låtar för någon annan än mig själv (någonsin).
Men han gillade den, t.o.m. väldigt mycket. Han verkade vara helt trollbunden. Så det var tacksamt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0