Otur, August.. otur

Helt stört vikig info:

Igår var jag på Re:publik. Alla där var mörka och glada.

Min julstake är trasig (ja, jag har fortfarande kvar min julstake vid fönstret)

Jag har inga kakor kvar.

Det finaste jag kunde tänka mig har glidit ut ur mina händer... Jag trodde att sorgen skulle vara oändlig, men.. jag vet att det finns flera som är likadana, och kanske till och med bättre.

Jag ska skolka imorgon och på tisdag.

Jag har klippt mig

Jag saknar min kamera

Den här videon får förgylla den gråa situationen jag står i nu:

Förresten älskar jag alla hans videos. ------->Kolla in dem vet jag.<---------

Kommentarer
Postat av: mauwlin

Varför ska du skolka?

2008-05-26 @ 00:18:37
URL: http://mauwlin.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0