Stepstone

Fortfarande lite förvirrad efter gårdagens händelse.. men aja... känns inte som att det är värt att lägga ner tid på att tänka på det... Eftersom det förvisso var respektlöst (som fan), men jag kan ju inte heller bli sur, eftersom det är ett fritt land om man får bli tillsammans med vem man vill.. men aja, fuck it.

Idag skulle klassen kolla på när idioter paddlade kanot, så jag stack och jobbade istället med min syster (som inte heller ville kolla på idioter som paddlar kanot). Det är ett jobb som vi har fått genom våran kusin, Jorge. Vårat jobb är att kategorisera in olika jobb så att det ska bli lättare att söka på dem sedan. Vi jobbar på Stepstone iaf.





Iaf! Det var fett mysigt. Man fick sitta där i en bekväm stol framför en laptop i ett trevligt rum och skriva (samt lyssna på fina Kent i mina hörlurar <3). Käkade i kungshallen sedan med sötaste Johannes.. så ja.. dagen var mys ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0