Vecka 34 i bilder

Opererade som sagt bort visdomstanden i måndags.
Svullnaden var som värst i tisdags. Då var det som att jag hade en jäkla basketboll i högerkinden.
Såhär såg det ut på den "o-opererade" och den opererade sidan i onsdags:


Jobbade sista veckan som direktsäljare. Fann en underhållande och samtidigt inspirerande brevlåda:


Felix kom hem till mig och repade på lördagen.
Jag höll mig helt nykter hela helgen om jag minns rätt.



Skulle åka buss.. just innan slutstationen (Danderyds Sjukhus) stannade alla bussarna mitt på vägen.
Vet fortfarande inte varför de stannade mitt på vägen. Var säkert över 20 stillastående bussar på vägen.


Det var nog alla bilder.
Tog den här bilden också. Bör man kanske lägga upp den på Lookbook?
Det är trots allt en väldigt simpel outfit.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Schnyggo! Förfan, du ser till och med bra ut med svullen kind liksom.

2009-08-27 @ 09:49:58
URL: http://jannikeviveka.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Läskig hund. Men söt ändå.

2009-08-28 @ 18:06:16
URL: http://www.saravide.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0