Mina älskade solglasögon



Twitter 2:41 PM Dec 19: Fylleköpte ett par glasögon iförrgår, använde dem igår och tappade bort dem. Det här känns väldigt typiskt mig. Mitt liv går i repeat.

Twitter 12:43 AM Dec 27th: Jag menar.. vem fan vill veta hur bra andra mår? Hur hjälper det mig? Jag gör er en tjänst här genom att berätta hur jag failar i mitt liv.

Twitter 1:19 AM Dec 27th: Självmedömkan

Twitter : Det är så jävla blattigt att snacka mobiler.

Twitter : Så mycket majonäs, så lite tid.

Twitter
: Jaha.. nu är det jul. Nu rejsar tomten runt i fem gånger ljusets hastighet och bryter alla våra naturlagar, med renar från Nordpolen (?)

Twitter


Twitter : Varför jag hatar MSN-kulturen: -Hej -Hej -Hur mår du? -Jag mår bra. Sj? -Bara bra här. *tystnad* -Fint väder idag.

Twitter : Jag kan säga att jag avskyr kvinnor som påstår sig hata ALLA män och att ALLA män är svin. Generaliseringar öht gör mig väldigt irriterad.

Twitter
: Jag har ingenting mot att trösta folk, men att trösta folk på beställning, det känns så sjukt krystat och bara jobbigt.

Twitter
: Svenska kor sover för lite.. Bara så att ni vet.

Twitter
: *skriver dokusopa* "Jag är gravid" "MEN VA?!" "Och jag knarkar.." "Herregud! Vad knarkar du?" "... ALLT!!!!!!"

Twitter
: Skulle ha gått med i FB-gruppen "Bilderna på Facebook förstör mitt goda rykte" om jag hade ett gott rykte.

Twitter
: *Funderar på hur kineser duschar sig* #filosofi

Twitter : Ni förtjänar inte min kärlek. Jag pissar på er som R-Kelly.

Twitter
: Jag skiter i Avatar.

Twitter
: Jag är pojken som skjöt raketen i min egen kuk, ingen kan laga en trasig kuk. Jag hatar dig, du är..

Twitter
: Chefens son ville vara sköldpadda på Lucia. Chefen ville att sonen skulle vara Lucia.

(OK, sammanfattningsvis går min twitter tydligen bara ut på att jag uttrycker vilken misantrop jag är och skämtar bort det med bajs och snopp -skämt. Ja.. man måste ju ändå slå mynt av det man har. Sen att jag är världens tönt är ju ändå oviktigt.)



Kommentarer
Postat av: Anonym

"jag är inte bitter"

2010-01-01 @ 14:25:54
Postat av: Anonym

Jag är pojken som skjöt raketen i min egen kuk, ingen kan laga en trasig kuk. Jag hatar dig, du är..

hahahahaha

2010-01-04 @ 20:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0