Visdomen i käften försvann



Om det var något jag fruktade mer än både tandställningen och operationen så var det att ta bort visdomstanden.
Och det gjorde jag idag.

Kan börja med att berätta att jag bara sov två timmar för att jag var ute igår och var bajsfull.
Inget smart drag om man måste upp klockan sju nästa dag.
I alla fall, kom dit i tid förvånansvärt nog. Först var det bedövning. Ni kanske visste det redan, men jag har nålfobi. Snubben drog fram den största sprutan jag någonsin sett och pressade in den i käften på mig. Det var hemskt! När det var klart tänkte jag "tack och lov" tills jag fick reda på att jag skulle på TRE TILL gigantiska sprutor i tandköttet. "Kul", sa jag. Efter det la de någon stort  grönt skynke över hela mig så att man bara såg min mun och min näsa. Kunde inte låta bli att fnittra med tanke på hur löjligt det måste ha sett ut. Sen när de började gräva i min mun nynnade jag på Blur - You're so great för att få tankarna på annat. Sen sydde de igen hålet i mun mun.. alltså, DE SYDDE I MIN MUN!! Är det ens möjligt?! Fick en stor bomullstuss i munnen som jag skulle ha i en halvtimma, sen var det bara att gå hem med en gigantisk vänsterkind. Efter den halvtimman provade jag med att spotta. Tror nog att jag aldrig förr haft så mycket blod i munnen. Någon sekund efter det märkte jag att jag hade spottat den största blodloskan i världshistorien framför ett par dagisungar. Kanske inte borde ha gjort det..

Hoppas det här förhindrar mig från att gå ut så överdrivet mycket som jag gjort på sistone. Kanske t.o.m. en vit vecka?
Nu vet jag att det inte kommer att hända.. men jag kan ju alltid hoppas.

Kommentarer
Postat av: malin

Tandläkare + sprutor = not meant to be :C

2009-06-16 @ 22:57:33
URL: http://malinlouis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0