Kap Bambino; taggar inför nya albumet

Nu kanske det verkar som att jag är helt besatt av Kap Bambino bara för att jag skriver om dem hela tiden
i vilket fall som helst är det inte så.
Det är bara mycket som händer på den fronten just nu och
jag känner att det som de drar med sig är en helt ny generation.
En generation som är helt urflippad.
Ingenting hänger ihop direkt, det bara är liksom, och det behöver ingen förklaring heller.







Anyhow, blev lite glad nyss för att en video request som jag hade gjort blev nu uppfylld!
Finns en italiensk Youtube-användare vid namn kluytv2 som har gjort otroligt snygga fan-videos till bland annat
Crystal Castles, Hearts Revolations, och andra electroband i den genren.
Det var genom honom jag fick reda på att Kap Bambino fanns (yeah, han är lite före).
Eftersom att det nästan inte existerar några Kap Bambino-videos på nätet så bad jag honom att göra en.
Han visste inte riktigt hur det skulle gå till, men nu har han gjort det i alla fall, and it's darn good.
Check it out!



Annars har Kap Bambino släppt en promo video till Red Sign, helt otroligt snygg.
Rekommenderas att kika på.



Just det, inte långt kvar tills nya albumet släpps!

Kommentarer
Postat av: Terra

peppar inför KP och inför den utlovade specialvideobloggen! =D

2009-03-18 @ 11:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0