Inga cigg?

Har suttit här i två timmar nu, och jag har så jäkla tråkigt. Det är helt sanslöst.
Därför tänkte jag berätta om min dag som inte alls gick som jag ville; (in other words) en helt vanlig dag.

  • Idag hade jag läkartid precis som varje tisdag. Kom en halvtimma försenat.
  • Gick sedan till pappa för att fixa hans dator. Jag sa dagen innan att jag inte skulle fixa den om han sov. Gissa vad? Han sov.
  • Försökt starta upp ett konto på lookbook. Precis som förväntat går det åt helvete. Men det är samtidigt inte hela världen.
  • Hade hyrt 3 filmer som behövdes lämnas in idag. Hann bara kolla på en. Bra spenderade pengar alltså.
  • Medan jag ändå var i videobutiken passade jag på att fråga om ryktet var sant att de behövde personal. Ryktet var falsk.
  • Hade inte pengar för att köpa cigg. Tänkte att jag ändå kunde fixa det senare på nåt sätt. Självklart glömde jag det.
  • När jag skulle ta min kvällsfika, som jag tagit nu varje kväll i säkert tio år nu, fick jag reda på att kakorna var slut. Katastrof!
  • Vanligtvis brukar jag ha så mycket för mig om kvällarna att det alltid slutat med att jag lagt mig mellan 4-6.
    Och då menar jag typ fixa med olika communitys, spöa bossar, kolla på youtube och annat totalt obetydligt.
    Ikväll har jag dock inte haft ett skit för mig. Känner mig extremt omotiverad till att göra något heller.

Dock det största problemet nu är att jag inte har någon cigg. Frågan är om jag ens KAN somna utan min kvällscigg!
Klockan är snart tre och jag funderar nästan på att åka till statoil.
Men det kommer inte att hända, för att jag inte har några pengar.

Gu vad jag hatar mitt liv.

Kommentarer
Postat av: märta

samma problem med ciggen, fast jag har problem med halsen så kan inte röka idag.. & snart går jag isär. men nice blogg!

2009-05-13 @ 12:20:39
URL: http://martalarsson.blogg.se/
Postat av: simon

Det verkar som att det är inne att skriva hur dåligt det går för alla i deras bloggar, menar inte specifikt dig. Det råkade bara bli du som fick bli mitt offer, men du är den 3:e som klagat på något av allas bloggar jag läst idag, och det är kanske 4-5 st bara. the world is a bad place.

2009-05-14 @ 04:03:28
URL: http://detvarjuroligt.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha, jag tycker det är roligt att du kallar snart 03.00 på natten för "ikväll".. haha..

2009-05-15 @ 15:06:16
URL: http://jessicapersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0