Konstant sorg

Har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjort nu de senaste dagarna.
Jag har inte speciellt mycket livsglädje kvar måste jag säga. Jag vet inte om det någonsin kommer att gå över.
Försökt att supa bort mina sorger, men det har ändå slutat i tårar. Orkar bara inte mer.

Dock har helgen kommit med någonting bra. Träffade på Jocke återigen i fredags. Det var ungefär ett halvår sedan jag träffade honom.
Vi hade brytit kontakten för olika anledningar, men nu fixade allt sig. Det är faktiskt jätteskönt att ha tillbaka en god vän igen.

Det här kanske låter konstigt.. Men jag har haft återupprepande drömmar om att jag varit ute med Doffer och Jocke och haft jättekul
och att Ida varit otrogen. Nu säger jag inte att Ida var otrogen mot mig eller att jag hänger med Doffer.. men det känns ändå som ett sammanhang.
.. som att jag faktiskt kunde förutse min framtida lycka och min framtida olycka.

Aja, nu ska jag inte använda den här bloggen som ett verktyg för att skriva ner alla mina dåliga tankar
dags att börja använda min "deppblogg" igen!
.. va? Vad adressen till den är? Det får ni inte veta.

Puss


2009-05-09
Vill ni veta en kul grej? Det visade sig ändå att hon var otrogen. Mina drömmar stämde.

Kommentarer
Postat av: Malin

Eric :(

2009-05-04 @ 09:00:03
URL: http://playthepart.blogg.se/
Postat av: carroj!

köp godis... masSSa godis.. och gärna ett par chipspåsar! det gör jag ibland... fast det brukar aldrig funka..

men man kan ju låtsas.. iaf.

2009-05-04 @ 17:06:03
URL: http://dammm.blogg.se/
Postat av: carroj!

och här har du en... krya-på-deppigheten-puss!!!

2009-05-04 @ 17:07:28
URL: http://dammm.blogg.se/
Postat av: Hanna

Usch, stackare... men läste ditt tidigare inlägg om att du väntade dig att hon skulle göra slut för att du är "ful" och arbetslös och deppig och blabla...du..bullshit! Du verkar vara en bra kille! Och du är söt =) Så kom igen, efter regn kommer solsken ;)Och det finns fler fiskar i havet mohaha.. Kram

2009-05-17 @ 20:12:59
URL: http://hannahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0