Valborg

Idag valde jag att leka med Filippa (aka by me "Flippa") och inte gå ut och festa. Väldigt mys.
Kommer förmodligen leka med henne igen på söndag eller imorgon, håhå.

Den största anledningen till varför jag valde att inte supa skallen av mig på Valborg
var att studenterna idag hade mösspåtagning också. Jag hatar studenter. Redan då jag själv skulle ta studenten hatade jag studenter.
Och själva poängen med mössmottagning är så jäkla dum:
"Låt oss sätta på oss hatten en månad innan vi egentligen ska göra det, låter som en skitbra idé!"
What´s the point liksom?
Hatar alla äckliga ungdommar som vrålar "ÅHåhÅHÅHåhÅåååååhåååh" (Seven Nation Army) och firar någonting som inte ens existerar än.
Mösspåtagning är bara en usel, vek bortförklaring till att supa sig full, precis som valborg, och alla andra jäkla högtider.
Helvete Sverige, ta er i kragen.

Aja, nu gick jag lite över styr. Men ni lär förstå nu att jag avskyr mössmottagning och studenter som agerar likt babianer.
Anyhow, ska hjälpa Flippa att göra en videoblogg. Eller snarare ett "vlogginlägg". Ni kanske får se den om ni har tur!
Annars är det F.A.Q som gäller. Inom en vecka lär den vara uppe.


Vad har ni får åsikter angående studenter förresten?

Kommentarer
Postat av: en som läser din blogg

mm jag fattar inte heller det där med mösspåtagning..så jäkla onödigt! ..jag tar studenten om typ 4 veckor..det är ångest...

2009-05-03 @ 23:23:10
Postat av: läser din blogg

gillar heller inte studenter efter som det blir en påminelse av hur misslyckad student jag själv hade

2009-05-04 @ 01:47:05
Postat av: ebba

"ÅHåhÅHÅHåhÅåååååhåååh" (Seven Nation Army)

hahahahhahahahahahahha. skrattade högt.

2009-05-04 @ 14:01:37
Postat av: marie

jag håller med dig om det där med mösspåtagning. fullkomligt onödigt.

2009-05-12 @ 18:32:07
URL: http://ineverdreamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0