Kommande skivsläpp

Pitchfork var goda nog att samla ihop namn och datum på de skivor som ska släppas i början av år 2010. I listan hittar man artister som Final Fantasy, Polysics, Ringo Star, Vampire Weekend, Editors, Animal Collective, David Bowie, Hot Chip, Massive Attack, Peter Gabriel, Adam Green, Dum Dum Girls, Field Music, LightSpeed Champion, Fatboy Slim, Efterklang, Shout Out Louds, Xiu Xiu, New Young Pony Club, Black Rebel Motorcycle Club, Liars, jj, White Stripes, Jónsi, She and Him, Gorillaz, Interpol.

Mer nyheter angående skivsläpp lär komma med årets gång.
Kolla själv på datum och namn, yes, på länken här >>>> LÄNK <<<< nej, där borta.

Kommentarer
Postat av: lauren

ja man är ju sugen för att se vad som kommer 2010.

Hmm, min favorit anime är Full Metal Panic, vet inte om du skulle uppskatta den dock.

2010-01-03 @ 17:10:29
URL: http://ohithinkitsablog.blogg.se/
Postat av: lauren

sv: really!? skit jag älskar verkligen den animen, älskar relationen mellan karaktärerna >:



Jag såg på FMA förut, jag är inte så tålig när det kommer till långa animen^^

2010-01-03 @ 20:29:46
URL: http://ohithinkitsablog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0