Ryan McLennan (och en bortförklaring)

En jävligt duktig konstnär, kolla in honom här för högre upplösning och flera målningar.


Om inte jag misstar mig brukar jag inte publicera målningar och foton lika frekvent som förr. Det beror på att jag gett mig in på att plugga musik på fritiden. Inte gammal rock n' roll, utan snarare ny, kreativ, intelligent musik. Det är lätt att tro att det inte finns någon bra musik där ute, men jag lovar, det finns såååå mycket bra musik just nu. Har försökt att dela med mig några album till er, trots tidsbristen. Vet inte om ni tagit tag i något av banden, men det är väl det jag hoppas. Jag lyssnar kanske in mig på 5-10 nya album/ artister varje vecka. Det är upplysande, men å andra sidan blir det ju mindre tid åt att kolla upp ny konst.

Hoppas ni inte har någonting emot det.
Klagomål välkomnas alltid

(förutom när det gäller idiotfasoner, som att rätta stavning t.ex.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0